Pristatymas ir grąžinimas
PREKIŲ PRISTATYMAS
Užsakydami Prekes, Jūs turite nurodyti Prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį (jei prekės pristatomos Lietuvoje, numeris turi būti registruotas Lietuvoje). Pristatymas galimas šiais būdais: standartiškai pristatome į UAB "Omniva" siuntų savitarnos terminalus (paštomatus) arba per UAB „Omniva“ kurjerius (pagal atskirą prašymą). Artimiausias Omniva paštomatas parenkamas automatiškai pagal jūsų nurodytą gyvenamosios vietos adreso pašto kodą (patiems rinktis paštomato nereikia).
- Įprasto pristatymo kaina - 3 Eur.
- Nemokamas pristatymas nuo 30 Eur.
- Lietuva: 1-3 darbo dienos.
- Europa: 5-8 darbo dienos.
Atkreipkite dėmesį, kad nurodyti Prekių pristatymo ar atsiėmimo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą, sekite šią informaciją. Kai siunta išsiųsta, ją galite sekti pagal siuntos numerį pristatymo paslaugų teikėjo sistemoje.
Tais atvejais, kai priėmę Prekes pastebite, jog siuntoje nėra užsakytos Prekės, informuokite apie tai Pardavėją nedelsdami.
Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS
Sutarties atsisakymas per 30 dienų (taikoma tik vartotojams)
Jeigu perkate E-parduotuvėje kaip vartotojas (t. y., fizinis asmuo, veikiantis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais)), E-parduotuvėje pirktas Prekes* ar Dovanų kuponus (tol, kol jie nėra panaudoti) turite teisę grąžinti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę ar Dovanų kuponą. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai).
*Apatinio trikotažo grąžinti negalima. Atkreiptinas dėmesys, kad pagal LR “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles“ ( Nr. 34-1637, Valstybės žinios, 2012-03-22) negrąžinamomis (nekeičiamomis) prekėmis laikomos tokios įsigytos kokybiškos prekės kaip: apatiniai drabužiai, pėdkelnės, kojinės, puskojinės, naktiniai marškiniai, pižamos, liemenėlės, korsetai ir kiti panašūs dirbiniai.
Išskirtiniais atvejais, grąžinimas galimas, jei prekė yra brokuota, pažeista siuntimo metu.
Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu išbandydami Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje (pvz., Prekės pasimatavimas, apžiūrėjimas).
Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekės ar Dovanų kupono gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu: info@madampari.lt
Nusprendę atsisakyti sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui adresu Kalvarijų g. 125a, 08221 Vilnius, o Dovanų kupono atveju – negrįžtamai ištrinti Dovanų kuponą ir jo duomenis. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 30 (trisdešimt) dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs.
Jeigu atsisakote sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę bei jos pristatymą Jums Jūsų sumokėtus pinigus.
Didmenininkai ir kiti pirkėjai, kurie perka E-parduotuvėje ne vartojimo tikslais, neturi teisės atsisakyti sutarties, nebent su Pardavėju yra aiškiai raštu susitarta kitaip.
NETINKAMOS KOKYBĖS PREKĖS
Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.
Jeigu E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
Jeigu manote, kad E-parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Galite pasinaudoti čia pateikiama pavyzdine forma dėl netinkamos kokybės prekių.
Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)-6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.
DOVANŲ KUPONAI
Dovanų kuponai galioja juose nurodytą laikotarpį. Dovanų kupono gavėjas turi panaudoti Dovanų kuponą E-parduotuvėje, tai yra Dovanų kuponu atsiskaityti už E-parduotuvėje siūlomas Prekes, per Dovanų kupone nurodytą laikotarpį. Nepanaudojus Dovanų kupono per jame nurodytą laikotarpį, nurodytas laikotarpis nepratęsiamas, Dovanų kuponas netenka galios, o pinigai, sumokėti už Dovanų kuponą, negrąžinami.