Kaip aš galiu įsigyti produktus iš jūsų parduotuvės?
Norėdami įsigyti produktus iš mūsų parduotuvės, apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje www.madampari.lt. Čia rasite platų pasirinkimą poliesterio skarelių. Pasirinkite norimus produktus, pridėkite juos į krepšelį ir vykdykite užsakymo procesą.
Kokios yra mokėjimo galimybės?
Mūsų internetinėje parduotuvėje galite mokėti naudodami įvairias mokėjimo sistemas: elektroninė bankininkystė, kreditinė kortelė, banko pavedimas, Paysera mokėjimo platforma.
Kiek laiko trunka pristatymas?
Lietuvoje paprastai pristatymas trunka 1-3 darbo dienas. Užsienio pristatymo laikas gali skirtis ir priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo bei šalies. Plačiau apie pristatymą galite rasti čia: Pristatymas ir grąžinimas.
Kaip pristatomos prekės?
Užsakydami Prekes, Jūs turite nurodyti Prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį (jei prekės pristatomos Lietuvoje, numeris turi būti registruotas Lietuvoje). Pristatymas galimas šiais būdais: standartiškai pristatome į UAB "Omniva" siuntų savitarnos terminalus (paštomatus) arba per UAB „Omniva“ kurjerius (pagal atskirą prašymą). Artimiausias Omniva paštomatas parenkamas automatiškai pagal jūsų nurodytą gyvenamosios vietos adreso pašto kodą (patiems rinktis paštomato nereikia).
Ar galiu sekti savo siuntą?
Taip, pateikiame visų siuntų sekimo informaciją. Kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas, el. paštu gausite siuntos sekimo numerį. Šį sekimo numerį galite naudoti kurjerio (Omniva) svetainėje, stebėdami siuntos judėjimo eigą.
Ką daryti jei noriu gauti prekes greičiau?
Būtinai parašykite mums el. paštu: info@madampari.lt arba paskambinkite mums: +370 664 07123 ir mes pabandysime padaryti viską, kad prekę gautumėte per įmanomai trumpiausią terminą.
Ar siunčiate užsakymus į užsienį?
Taip, mes siunčiame užsakymus į daugelį užsienio šalių. Užsakymo metu galėsite pasirinkti pristatymo vietą ir gauti informaciją apie pristatymo kainą ir laiką.
Ką daryti, jei gavau pažeistą ar netinkamo dydžio produktą?
Jei gavote pažeistą ar netinkamo dydžio produktą, prašome nedelsiant susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Pateikite informaciją apie problemą ir mes stengsimės ją išspręsti kaip įmanoma greičiau ir efektyviau.
Ar galima grąžinti ar keisti produktus?
Taip, mes priimame grąžinimus ir keitimus pagal tam tikras sąlygas. Norėdami sužinoti daugiau informacijos apie grąžinimo ir keitimo politiką, prašome apsilankyti mūsų internetinėje parduotuvėje: Pristatymas ir grąžinimas arba susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Ar galima atšaukti ar pakeisti užsakymą po jo pateikimo?
Jei norite atšaukti ar pakeisti užsakymą, prašome nedelsdami susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Jei užsakymas dar nebuvo išsiųstas, mes stengsimės patenkinti jūsų pageidavimus. Tačiau, jei užsakymas jau buvo išsiųstas, atšaukimas ar pakeitimas gali būti ribotas.
Ar jūs siūlote dovanų įpakavimą?
Skareles dailiai pakuojame į baltas, prabangias dovanų dėžutes, kartu su šilkiniu popieriumi ir specialių kvepalų aromato lašeliu.
*Rūpindamiesi aplinka ir skatindami tvarų vartojimą, kviečiame reikiamą dovanų dėžučių skaičių pasirinkti ir įsigyti pirkinių krepšelyje.
Ką daryti, jei turėčiau papildomų klausimų?
Jei turite papildomų klausimų, prašome nedvejodami susisiekti su mumis: Kontaktai
Mes džiaugsimės, galėdami Jums padėti ir atsakyti į visus Jūsų klausimus.